Jak využít docházkový systém + 2 tipy z praxe
Když jsme se uživatelů WebMeetingu ptali, jestli by se jim hodila evidence docházky, většina odpověděla ano. WebMeeting má tedy i tuhle funkci a teď vám ji trochu přiblížíme.
Evidence docházky během online setkání má široké využití, zejména v „době covidové“. Hodí se pro pravidelné firemní meetingy, placená školení, webináře, online výuku i vzdělávacím agenturám. Protože se snažíme WebMeeting přizpůsobit co nejširšímu okruhu uživatelů, docházkový systém je přehledný, jasný a spolehlivý.
Jaké jsou výhody docházkového systému?
- Automatizovaný – nic nevyplňujete vy ani další účastníci
- Přesný – co 5 minut zaznamenává aktivitu/neaktivitu účastníků
- Přehledný – zaznamenává se do přehledné tabulky v chronologickém sledu
- Jednoduchý – najdete ho na 1 kliknutí
- Spolehlivý – evidence přihlášených účastníků je automatická od začátku setkání až do konce
- Zvládne zaznamenávat i několik dní za sebou
Jak funguje docházkový systém a kde ho najdu?
V administraci v sekci Setkání si rozkliknete příslušné setkání a v horním modrém řádku klikněte na Statistiky návštěvnosti najdete detailní seznam. WebMeeting po 5 minutách monitoruje všechny účastníky, zda mají připojený mikrofon/kameru nebo jen poslouchali. Tak jednoduše zjistíte, kdo byl skutečně přítomen, kdy a kdo odešel.
Kdo docházkový systém ocení?
Aktuálně se docházka hodí všem školám a vzdělávacím agenturám. Z každé vyučovací hodiny je veden záznam účastníků s evidencí, kdy a kdo se účastnil. Představte si to jako takovou automatizovanou Třídní knihu. Oproti té tradiční nemusíte nic vyplňovat, WebMeeting to udělá automaticky za vás a každých 5 minut zkontroluje, zda jsou všichni „ve třídě“.
Docházka se hodí i v případě webinářů, placených přednášek nebo vícedenních školení.
A nyní slíbené tipy
#1: Pokud máte například vzdělávací projekt nebo jiný druh projektu, na který čerpáte dotace, docházku si můžete zkopírovat do excelu a použít pro potřeby úřadů. Excel je možný i v případě škol a jiných setkání.
#2: Pokud děláte placené semináře/webináře nebo jakákoliv setkání, kde poskytujete účastníkům například zvýhodněnou cenu po návštěvě několika školení, docházka se vám taky hodí. Vše máte dostupné na pár kliknutí a nemusíte si vést žádnou evidenci ručně.
Aby bylo na co se těšit, export do excelu bude co nevidět, takže zase ušetříte nějaký ten čas při archivaci docházky.
Stručně řečeno, docházku má dostupnou každý, kdo WebMeeting využívá. Jak funguje si vyzkoušejte ZDARMA WebMeeting PRO, kde máte k dispozici po dobu 25 dní všechny funkce. Pak se rozhodnete, jaká forma WebMeetingu vám nejlépe vyhovuje.