Co je Webmeeting a proč jej propagovat?
Webmeeting je česká služba, která umožňuje online komunikaci. Je používaná pro online schůzky, porady, webináře, konference i pro networkingové akce.
Jaké jsou její hlavní výhody:
- není potřeba nic instalovat, vše běží v internetovém prohlížeči
- umožňuje sdílet obrazovky, dokumenty, videa…
- umožňuje i živé vysílání na Facebooku (profily, stránky, skupiny), YouTube a (pokud to váš Linkedin profil umožňuje) tak i na Linkedin
- veřejný i soukromý textový chat
- umožňuje vytvoření záznamu setkání, webináře či školení
- díky napojení na platební bránu lze prodávat jak přihlášky na akce (školení, webináře, konference…), tak i záznamy z nich
- pokročilý systém administrace online akcí, vč. automatizovaného systémů emailových upozornění před a po akci
- umožňuje až neomezenou délku online akce
- k dispozici je docházkový systém pro organizátory online akcí
- vše je v češtině (a to včetně návodů či technické podpory dostupné na telefonu)
- zákazník si může vše 25 dní zkoušet zdarma a až pak se rozhodnout k nákupu (i taková konverze se vám bude počítat)
Webmeeting používají společnosti od těch velkých až po malé a samozřejmě i jednotlivci. Z našich referencí můžeme jmenovat Komoru daňových poradců České republiky, Českou lékárnickou komoru, jazykovou školu Perfect World, síť lékáren Medipoint, Podnikatelský klub Empiria 21 nebo společnost LR Health & Beauty, která se zabývá přímým prodejem.
Kolik si vyděláte?
Víme, že informace o provizích jsou pro vás důležité. Takže tady jsou.
Z každé (i opakované) dokončené a zaplacené objednávky klienta, který přijde na náš web přes váš affiliate odkaz, získáte doživotní provizi ve výši 15 % z každého objednaného tarifu bez DPH. To znamená, že vás odměníme i za každé prodloužení tarifu “vašich” klientů. Žádné odměny jen za první rok. U nás dostáváte odměny po celou dobu, kdy “váš” klient platí za naše služby
A za každou první objednávku vámi přivedeného klienta ještě navíc bonus ve výši dalších 15 % navíc.
Ukažme si to na konkrétních příkladech.
- Přivedete klienta, který si koupí (nejrozšířenější) roční tarif Webmeeting PRO za 10 782,- Kč. Vy získáte 15 % z této částky, tj. 1617,30 Kč a k tomu ještě bonus za první objednávku ve výši dalších 15 %. Celkem tedy 2 x 1617,30 Kč, což je 3 234,60 Kč.
A pokud za rok klient svůj tarif prodlouží a vybere si ten samý, dostanete dalších 1617,30 Kč. - Přivedete klienta, kterému bude stačit verze Webmeeting Kavárna pro 7 lidí a bude si ji platit měsíčně (cena je 238,- Kč). V tom případě za jeho první platbu získáte 15 % z této částky, tj. 35,70 Kč a k tomu opět jednorázovou odměnu na první platbu nového klienta ve výši dalších 15 %. Celkem tedy 71,40 Kč.
Pokud za měsíc klient prodlouží (a opět o měsíc), připíšeme vám dalších 35,70 Kč. A tak dále po celou dobu, kdy u nás bude platícím klientem.
Důležité je také říci, že odměny vám samozřejmě budeme připisovat i v případě, kdy “váš” klient změní tarif nebo přejde z Webmeeting Kavárny na Webmeeting PRO (nebo obráceně).
Veškeré statistiky jsou přehledné (využíváme systém AffilBox) a vy tak rychle víte, kolik jste si vydělali či jaký marketingový kanál vám “funguje”.
Provize systém připisuje a schvaluje automaticky po dokončení platby klienta. To se týká i jednorázové odměny za první platbu přivedeného klienta.
Kdo Webmeeting typicky používá, kdo je naším zákazníkem?
Uživatele Webmeetingu můžeme většinou rozdělit do následujících skupin:
- firma, která potřebuje zůstat v kontaktu a mít možnost efektivně komunikovat i v období home officů
- obchodník, který se potřebuje potkávat s klienty a prezentovat jim vizuální informace
- vedoucí týmu, pro schůzky/porady se svými kolegy
- lektor/školitel, který pořádá online školení, workshopy, webináře
- jazykové školy a obecně jakékoli vzdělávací instituce, které potřebují platformu pro online vzdělávání
- eventové agentury a pořadatelé online akcí jako jsou například školení, workshopy, konference, networkingové akce, online vysílání…
- infopodnikatelé, kteří vysílají webináře
- pracovníci technické podpory (díky sdílení obrazovek mohou efektivně pomáhat)
Ačkoli je Webmeeting primárně pracovním nástroje, využívají jej uživatelé i pro soukromé účely (online videohovory s příbuznými apod.).
Jaké materiály pro vás máme připravené?
V administraci našeho affiliate programu máme pro vás připravenou spoustu materiálů, které můžete použít při propagaci Webmeetingu ve vašich kanálech.
Využívat můžete:
- bannery v nejrozšířenějších formátech
- texty
- články z našeho webu (blog, návody, videonávody, FAQ)
- informace z naší FB stránky či Linkedin profilu našeho CEO Honzy Vorla
Pravidelně jednou za měsíc vám pošleme i přehled novinek na Webmeetingu (službu neustále vylepšujeme) a k tomu i informace ze zákulisí affiliate programu.
Pokud by vám nějaký materiál chyběl, dejte nám vědět a pokusíme se s tím něco udělat.
Kde všude můžete propagovat Webmeeting?
Webmeeting můžete propagovat ve všech vašich marketingových kanálech. Například (a nejen) na:
- vašich webových stránkách
- emailových kampaních (samozřejmě pouze na ty adresáty, od nichž máte souhlas se zasíláním emailů)
- profilech na sociálních sítích
- diskuzních fórech
- ve vašem autorském textovém, audio nebo video obsahu
- atd.
Jedinou nepovolenou propagací je PPC reklama ve vyhledávacích sítích Google Ads a Sklik.
Kompletní znění Obchodních podmínek pro affiliate spolupráci najdete zde.